We mediate independently between customer and supplier!
We mediate independently between customer and supplier!
Reeds gemelde klachten:
*Oplichting *Onterechte overname *Torenhoge kosten *Klanten onterecht ontbinden *Misleiding aan de telefoon *Prijsvoordeel beloven, niet waarkomen. *Verkopers onbetrouwbaar *Sjoemelen met tarieven
Lijkt betrouwbaar: NEE
Het heeft altijd zin om uw klacht te melden. Het team van Spoed Energie denkt snel mee in een gepaste oplossing. Ons advies is gratis. Bron:Google, Consumentenbond, Trustpilot
Reeds gemelde klachten:
*Verkoop aan de deur *Telefonische verkoop *Boete bij overstap
Lijkt betrouwbaar: JA
Het heeft altijd zin om uw klacht te melden. Het team van Spoed Energie denkt snel mee in een gepaste oplossing. Ons advies is gratis. Bron:Google, Trustpilot
Reeds gemelde klachten:
*Inval van de overheid gehad (ACM) *Onterechte overname *Misleiding aan de telefoon *Prijsvoordeel beloven, niet waarkomen. *Verkopers zijn agressief *Sjoemelen met verbruik
Lijkt betrouwbaar: JA
Het heeft altijd zin om uw klacht te melden. Het team van Spoed Energie denkt snel mee in een gepaste oplossing. Ons advies is gratis. Bron:Google, Consumentenbond, Trustpilot
Reeds gemelde klachten:
*Deur aan deurverkoop *Onbetrouwbare tussenpersonen werzaam voor Eneco *Verkopers zonder CIRE keurmerk *Telefonisch lastigvallen
Lijkt betrouwbaar: JA
Het heeft altijd zin om uw klacht te melden. Het team van Spoed Energie denkt snel mee in een gepaste oplossing. Ons advies is gratis. Bron:Google, Consumentenbond, klacht.nl, Trustpilot
Reeds gemelde klachten:
*Verkoop aan de deur *Telefonische verkoop *Boete bij overstap
Lijkt betrouwbaar: JA
Het heeft altijd zin om uw klacht te melden. Het team van Spoed Energie denkt snel mee in een gepaste oplossing. Ons advies is gratis. Bron:Google, Trustpilot
Reeds gemelde klachten:
*Deur aan deurverkoop *Prijzen duurder dan contract *Lange wachttijden klantenservice *Telefonisch soms aggressief
Lijkt betrouwbaar: JA
Het heeft altijd zin om uw klacht te melden. Het team van Spoed Energie denkt snel mee in een gepaste oplossing. Ons advies is gratis. Bron:Google, Consumentenbond, klacht.nl, Trustpilot
Reeds gemelde klachten:
*Deur aan deurverkoop *Verkopers in de MediaMarkt *Weinig productkennis *Lange wachttijden klantenservice *Vragen vaak een waarborgsom *Telefonisch lastigvallen
Lijkt betrouwbaar: JA
Het heeft altijd zin om uw klacht te melden. Het team van Spoed Energie denkt snel mee in een gepaste oplossing. Ons advies is gratis. Bron:Google, Consumentenbond, klacht.nl, Trustpilot
Reeds gemelde klachten:
*Torenhoge kosten *Klanten onterecht ontbinden *Misleiding aan de telefoon *Prijsvoordeel beloven, niet nakomen. *Verkopers onbetrouwbaar *Verkeerde startdatums
Lijkt betrouwbaar: NEE
Het heeft altijd zin om uw klacht te melden. Het team van Spoed Energie denkt snel mee in een gepaste oplossing. Ons advies is gratis. Bron:Google, Consumentenbond, Trustpilot
The Spoed Energie team is available daily from 9:00 AM to 9:00 PM to provide quick advice. We are on the side of the consumer in the jungle of energy suppliers and network operators. But we still work with the 20 largest energy suppliers to be able to switch quickly for you. These suppliers even pay us when we quickly connect a customer with the supplier with whom we have connected the customer to all satisfaction.
Call us when you want to return to your trusted supplier. Or call us when we will quickly provide you with advice on topics such as complaints or high fines. We already have 7 years of experience with energy suppliers. We know them through and through!
We can advise you and/or connect with literally all energy suppliers. Urgent energy also offers a lowest price guarantee.
For personalized service, please contact us by phone or chat. Open daily from 9:00 am to 9:00 pm
It is important that you work with a reliable supplier or intermediary. You can do this simply by doing a little research. Always look for the reviews and/or complaints of a company before signing the contract! This way you know whether you are going to work with an honest and reliable party. Simply type in the company name on Google with the word reviews or complaints.
The Consumers' Association as well as Kassa and Radar advise to compare the energy annually. Or to have this done of course. Some call centers help customers to the right satisfaction. However, many so-called energy cowboys have been active lately. These parties allow customers to switch several times, resulting in sky-high costs. Often these crooks do not look at a fine, which is charged to the customer, as long as they take commission!
Parties that offer a good service and where many customers are satisfied often get good reviews. Customers often stay here their entire lives because they always get the best offer. Every year, or every 3 years, you as a customer receive the best contract with the cheapest supplier.